PSO duomenimis, hipertenzija yra pagrindinė priešlaikinių mirčių priežastis visame pasaulyje. Lietuvoje situacija taip pat kelia nerimą. Įvairūs skaičiavimai rodo, kad nuo 30% iki 60% gyventojų susiduria su padidėjusiu kraujospūdžiu. Nepaisant to, kad internete ir žiniasklaidoje yra daug informacijos apie hipertenziją ir kitas širdies ligas, kasmet vis daugiau žmonių Lietuvoje išgirsta šią diagnozę. Kartu su klientu supratome, kad lengvai prieinama informacija yra labai svarbi, tačiau jos nepakanka.
Tikslai
- Rasti naujų būdų kalbėti apie hipertenziją bei kitas širdies ligas žiniasklaidoje ir už jos ribų
- Paskatinti žmones žygiuoti ir taip rūpintis savo sveikata
Įgyvendinimas
Mūsų strategija buvo paprasta – užuot kalbėję, vaikščiokime. Tad kartu su „TrenkTuras“ komanda sukūrėme penkis širdies formos maršrutus, penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Tarptautinę hipertenzijos dieną šiuos maršrutus pristatėme „LRT“ bei „Delfi TV“ laidose bei radijuje. Maršrutus reklamavome „Nematoma liga“ svetainėje ir socialiniuose tinkluose. Taip pat, siekiant informuoti vyresnio amžiaus auditoriją, maršrutų žemėlapius ir į juos vedančius QR kodus patalpinome populiariausiuose miestų leidiniuose. Be to, kartu su portalu „15min.lt“ sukūrėme testą apie širdį.
Rezultatai
Rezultatai, kuriuos pavyko pasiekti:
1200
žmonių nuėjo ~5500 km.
4500
žmonių atliko testą „15min.lt“ portale
240000
gyventojų su kampanija susipažino per miestų leidinius