„Omnisend“ – automatizuotos rinkodaros įrankį kurianti bendrovė, turinti daugiau kaip 100 tūkst. klientų 130 šalyse. Bendrovė neturi išorinių investuotojų, todėl siekia tvaraus augimo. Samdydama darbuotojus, „Omnisend“ kreipia didelį dėmesį į žmonių vertybes ir jų atitikimą įmonės vertybėms. Iki 2022 m. darbdavio įvaizdžio komunikacijos veiksmai buvo gana riboti. Buvo nuspręsta juos kiek praplėsti, kanalų ir priemonių prasme, tačiau turint išties nedidelį biudžetą.
Tikslai
- Padidinti įmonės kaip patrauklaus darbdavio įvaizdį tarp tikslinės grupės atstovų – aukštesnio lygio tech darbuotojų (rezultatas vertinamas kasmetine apklausa)
- Padidinti įmonės svetainės karjeros polapio lankomumą tais mėnesiais, kai įprastai jis krenta
Įgyvendinimas
„Bosanova“ pasiūlyta kūrybinė idėja „Please Accept Our Cookies“ atspindi visiems gerai pažįstamą situaciją, kai lankome naują interneto svetainę. Tech sferos žmonės tai žino dar geriau, nes yra susipažinę su ja iš vidaus – kai kurie kūrė tokią sistemą nuo A iki Z.
Tik šįkart, potencialiems „Omnisend“ darbuotojams buvo pasiūlyti tikri, valgomi sausainiukai. O jų paruošimo procesas tapo puikia terpe perteikti „Omnisend“ vertybes – būtent tokias, kuriomis vadovautųsi ir patys darbuotojai.
Taip buvo sukurtas vaizdo klipas, kuriame filmavosi tikri „Omnisend“ darbuotojai, kepantys sausainiukus potencialiems darbuotojams. Vaizdo klipo platinimo kampanija buvo įgyvendina nuosavuose SoMe kanaluose ir sulaukė žiniasklaidos dėmesio.
Rezultatai
Štai ką mums pavyko pasiekti:
>33 000
Vaizdo klipo peržiūrų
30%
Daugiau apsilankymų karjeros puslapyje kampanijos metu
11%
Punktų daugiau manančių, kad „Omnisend“ yra patrauklus darbdavys (kasmetinė apklausa)