Pandemijos metu Lietuvos žmonių santaupos sparčiai augo. Didėjant infliacijai, vis daugiau gyventojų ėmė ieškoti būdų, kaip apsaugoti savo pinigus nuo nuvertėjimo. Atsirado unikali galimybė paskatinti žmones apsvarstyti galimybę investuoti į vertybinius popierius – akcijas, obligacijas ir investicinius fondus.
Tikslai
- Sugriauti senus mitus ir parodyti, kad KIEKVIENAS GALI INVESTUOTI.
- Patraukliai pristatyti naujus paprastus investavimo būdus.
Įgyvendinimas
Kampanijos metu buvo išplatinti 45 tekstai žiniasklaidoje, „Swedbank“ bloge buvo patalpinti 87 turinio vienetai, o socialiniuose tinkluose buvo paskelbta virš 100 postų apie investavimą. Kampanijos metu buvo sukurta ir paskelbta 11 vaizdo įrašų – nuo vienos minutės trukmės animuotų video iki ilgų ir išsamių vebinarų apie investavimą.
Rezultatai
Kampanija pasiekė ir viršijo išsikeltus tikslus:
500%
išaugęs investicinių fondų sandorių skaičius
400k+
unikalių turinio peržiūrų banko kanaluose
37M+
kontaktų žiniasklaidoje